6 de decembro de 2013

INÉS 1ºA, Bala Perdida


Olaaaa a todos os que estades ler isto! Este é o meu final:

-Adeus, amiga miña- dixo despedíndose-.
Mordin o beizo.Non puiden conter o que sentía mais tempo.
-Non te vaias! Eu quérote. Por que non quedas coa tia Adelaida? Por favor, dime que es ti, tio Isaac!- pregueille-.
Bala Perdida detívose. Deu a volta e miroume directamente aos ollos. Rompin a chorar e el tamén. Démonos unha aperta, e asi estiveramos largo tempo.
-Síntoo Rosa, pero non podo volver. Que pensaria a xente? "O temible pirata Bala Perdida na nosa vila? Non grazas." Non poderian aceptarme. Ademais, eu son un home da mar! Teño a tripulacion, a "Calamidá" e por soposto "o Liberdade"...Non podo deixalos asi...-
Eu non puiden entendelo,mais, deixeino marchar.
-Deica logo, meu capitan-.
-A voar, Ganso Salvaxe...-.
Endexamais volvin saber del.

Inés Blanco 1ºA

Ningún comentario:

Publicar un comentario