28 de febreiro de 2015

Escritoras do S XIX David Rodríguez 4ºA

 
 ALFONSINA STORNI
 
Poetisa e escritora arxentina que se caracterizou por ser cen por cento feminista, os seus primeros poemas caracterizanse pola influencia do modernismo, mentras que a súa obra posterior tende á vangarda.
A súa obra é unha defensa da liberdade artística e individual. A súa vida e obra son un mito iconográfico dun activismo resentido contra o masculino. A súas letras mostran a una excelente poetisa do amor, unha muller loitadora pola igualdade feminina que non se pode ubicar no feminismo radical. Na súa vida e obra entremezclanse emoción, sentimento e reflexión, a súa poesía é erótica humana, busca o amor, ten vivenzas e poesía do seu ego angustiado que termina co suicidio. Sempre buscou a igualdade entre o hombre e a muller. Tivo  a coraxe necesaria para oporse á regra que esixía a virxinidade feminina pero non a masculina, de aquí naceron as súas obras.
Ex: Ti me queres branca.
 
 
 Fragmento
Ti me queres branca.
Tú me quieres alba,
Me quieres de espumas,
Me quieres de nácar.                             
Que sea azucena
Sobre todas, casta.
De perfume tenue.
Corola cerrada….
 
 
DAVID RODRÍGUEZ CASTRELOS 4ºA

Ningún comentario:

Publicar un comentario